09170684471

قشم25 - جزیره قشم
قشم25 - جزیره قشم

دسته بندی‌ها

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه شماه تماس خود را وارد کنید.

هتل سینگو درگهان

شماره تماس:
برای مشاهده شماره تماس وارد / عضو شوید.
آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

هتل سینگو قشم یکی از هتل های جذاب و زیبای جزیره قشم بوده که در سال 1393 با معماری و طراحی متفاوت ساخته شده است. با اینکه 8 سال از تاریخ افتتاح این هتل می گذرد، همچنان برخی از ویژگی ها و امکانات این هتل منحصر به فرد است. این هتل سه ستاره دارای امکانات و تجهیزاتی است که مشابه آن را در هتل های پنج ستاره می بینید. هتل سینگو در طبقه دوم مجتمع تجاری دریا در یک طبقه ساخته شده و دارای متراژ بزرگی است، به طوری که توانسته 65 اتاق را در یک طبقه جای دهد. ظرفیت کلی هتل 146 تخت است، بنابراین اگر جز طرفداران این هتل هستید، باید دست بجنبانید و این هتل را سریع تر رزرو کنید.

دسترسی سریع و آسان به دریا یکی دیگر از دلایل محبویت هتل به شمار می رود، این هتل در فاصله 90 متری از دریا قرار دارد و شما می توانید در هر زمان از شبانه روز برای دیدن زیبایی ها و مناظر دریا از اتاقتان خارج شوید. البته گفتنی است بسیاری از اتاق های هتل سینگو رو به دریا هستند و می توانید از پنجره اتاقتان از زیبایی و آرامش دریا بهره مند شوید. این موارد تنها ویژگی های این هتل سه ستاره نیستند. دکوراسیون شیک، تنوع اتاق، تنوع رستوران و غذا و وجود لابی بزرگ با امکانات رفاهی از جمله موارد جذاب و پرطرفدار این هتل به شمار می آید.

امکانات هتل

  • عمومی:

کف پارکت ، کاملا مناسب برای معلولین ، مشرف به دریا ، آشپزخانه ، یخچال ، چای ساز

  • حمام و سرویس بهداشتی:

حوله ، توالت فرنگی ، دستمال توالت ، توالت ایرانی مشترک ، توالت فرنگی مشترک

  • تکنولوژی:

تلویزیون ، اینترنت ، چاپگر

  • رفاهی:

سیستم تهویه هوا ، مبلمان ، جا لباسی ، آویز لباس یا کمد ، میز تحریر ، اسپلیت ، تلفن ، لوازم بهداشتی ، سشوار ، میز آرایش ، آسانسور

  • موارد ایمنی:

دوربین مدار بسته ، نگهبان ، سیف باکس ، سیستم اعلام حریق

  • سایر:

خدمات خانه داری ، ترانسفر ، کافی شاپ ، رستوران ، خدمات خشک شویی ، مینی بار ، روم سرویس ، اتاق چمدان ، تاکسی سرویس ، خدمات باربری ، خدمات گردشگری

قوانین رزرو هتل سینگو قشم

  • رزرو نیاز به تایید میزبان دارد.
  • ورود: از 15:00 الی 22:00
  • خروج: از 11:00 الی 12:00
  • حیوانات خانگی غیر مجاز
  • جشن و تولد ممنوع

سایر قوانین هتل سینگو قشم

  • قابل توجه مهمانان گرامی، برخی واحدها فاقد پنجره و دارای نورگیر رو به راهرو هتل می باشند.
  • اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد.
  • اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد.
  • اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد.
  • نرخ کودک تا 2 سال رایگان، بین 2 تا 12 سال نیم بها و بالاتر از آن نرخ اصلی است.

قوانین کنسلی هتل سینگو قشم (شرایط خاص)

  1. در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شده، اقدام خواهد شد.

معرفی انواع اتاق ها هتل سینگو قشم

همانطور که خواندید این هتل در یک طبقه ساخته شده است و دارای 65 اتاق و 146 تخت است. اتاق ها در ابعاد و انواع مختلفی ساخته شده اند و برای شما این امکان را فراهم می کنند که براساس سلیقه، بودجه و تعداد همسفرانتان اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر شما هم به دلیل موقعیت هتل که در طبقه بالا مرکز خرید است، نگران سر و صدا و شلوغی آن هستید، بهتر است بدانید تمام پنجره های آن دوجداره بوده و درهای آن نیز عایق صدا هستند. این موارد باعث می شود اقامتی آرام در سکوتی کامل را تجربه کنید. تنوع اتاق های هتل به 11 نوع می رسد و اگر شما بدون آگاهی اقدام به رزرو کنید، به احتمال زیاد سردرگم خواهید ماند. در کنار اتاق ها از حروف A، B و C استفاده شده است که معانی مختلفی دارد. در ادامه معانی این حروف به شما توضیح داده می شود.

  • اتاق هایی با حروف A: این انوع اتاق ها تازه بازسازی شده اند و دارای پنجره رو به محوطه بیرون هستند.
  • اتاق هایی با حروف B: این اتاق ها امکانات و کیفیتشان کمی پایین تر از اتاق های A بوده و دارای پنجره ای رو به راهروی هتل هستند.
  • اتاق هایی با حروف C: این اتاق ها فاقد پنجره بوده و به جای آن نورگیرهای بزرگی در ساخت آن ها به کار رفته است.

حال وقت آن رسیده است توضیحات کاملی در مورد امکانات و تجهیزات موجود در اتاق ها در اختیارتان قرار دهیم.

اتاق ۱ تخته

اتاق ۲ تخته سینگل

اتاق ۲ تخته دبل

اتاق ۳ تخته

اتاق ۴ تخته

اتاق ۵ تخته

سوئیت ۱ خوابه ۴ نفره

سوئیت ۲ خوابه ۴ نفره

اتاق ۴ تخته با تم کودک

اتاق VIP ماه عسل

اتاق VIP مدرن

امکانات هتل سینگو

شما با اقامت در هتل سینگو می توانید از خدمات و امکانات موجود در این هتل استفاده کنید. از امکانات و تسهیلات به کار رفته در این هتل می توان به لابی بزرگ و مجلل این هتل اشاره کرد که دارای ظرفیت 40 نفر است. در لابی هتل امکانات رفاهی دیگری همچون تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دستگاه واکس و اینترنت رایگان نیز وجود دارد که می توانید خود را در آن سرگرم کنید. همچنین به دلیل وجود مبلمان راحتی در گوشه و کنار لابی می توانید جلسات و قرارهای ملاقات دوستانه و غیرکاری خود را در آن برگزار کنید. این مورد تنها امکانات این هتل سه ستاره نبود، امکان پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاهی از دیگر مواردی است که با اقامت در هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید.

پرسنل این هتل افراد بومی آموزش دیده ای هستند که علاوه بر فارسی به دو زبان انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند و بسیار خوش برخورد و مهمان نواز هستند. پرسنل هتل می توانند تاثیر بسیاری بر روی اقامت راحت و آسوده شما داشته باشند. این هتل برای رفاه حال معلولین و کسانی که مشکل جسمانی دارند نیز خدماتی ارائه کرده و امکانات رفاهی مانند ویلچر برای رفت و آمد راحت تر را در اختیار آن ها قرار داده است.

اتاقی در هتل سینگو جزیره قشم

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

در این هتل امکانات عمومی وجود دارد که می توانید با رزرو و اقامت از آن ها استفاده کنید، از این موارد می توان به اتاق چمدان و صندوق امانات هتل اشاره کرد. اگر بین پرواز و زمان تخلیه و تحویل اتاقتان فاصله زمانی زیادی وجود دارد و شما نمی خواهید تمام این مدت را با چمدان در شهر بگردید، بهتر است از اتاق چمدان هتل استفاده کنید. همچنین اگر وسیله گرانبها یا مدرک مهمی دارید که نگران گم شدن یا دزدیده شدن آن در طول سفرتان هستید می توانید از صندوق امانات هتل استفاده کنید. در این هتل سیستم لاندری نیز وجود دارد که می توانید در طول اقامتتان از آن استفاده کنید و همواره لباس های تمیز و اتوکشیده بپوشید. تاکسی سرویس یکی دیگر از امکانات هتل سینگو است که می توانید برای رفت و آمد به قسمت های مختلف جزیره از آن استفاده کنید. این هتل دارای پارکینگ روباز اختصاصی است که ظرفیت 20 خودرو را دارد، اگر شما با خودرو شخصی خودتان به سفر آمده اید، دیگر نگران امنیت اتومبیلتان نباشید.

در مورد امکانات و تجهیزات موجود در اتاق ها به طور کامل توضیحاتی در اختیار شما قرار گرفت؛ اما اگر بخواهیم به طور خلاصه آن ها را ذکر کنیم می توانیم به حمام، یخچال، آباژور، صبحانه رایگان، دمپایی، چای ساز، رخت آویز، اینترنت، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، تلفن، لوازم بهداشتی مانند: صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، حوله و سشوار اشاره کنیم.

امکانات ویژه و اختصاصی هتل سینگو

این هتل علاوه بر امکانات عمومی که برای مسافران در نظر گرفته است به رفاه حال آن ها نیز توجه کرده و امکانات ویژه ای مانند انواع رستوران ها، تورهای گردشگری، کتابخانه و غیره نیز برای آن ها اختصاص داده است که در ادامه به بررسی کلی آن ها می پردازیم.

رستوران دریا

رستوران مجلل دریا یکی از رستوران های این مجموعه است که با دکوراسیون و طراحی مدل دریا ساخته شده است. این رستوران را اولین رستوران دریایی جزیره می دانند که دارای ظرفیت 90 نفر است. این رستوران بیش از 10 سال سابقه داشته و مکان مناسبی است که می توانید درآن انواع غذاهای ایرانی، عربی، دریایی و محلی را سفارش دهید. تخصص اصلی این رستوران بر روی سرو غذاهای دریایی است که آن را به یکی از معتبرترین و بزرگترین رستوران های جزیره قشم تبدیل کرده است. بهتر است شما هم در طول اقامتتان برای میل غذاهای خوش طعم و خوش بو به این رستوران مراجعه کنید و لحظات ناب و بی نظیری را همراه خانواده و دوستانتان در این فضای دلنشین وآرام به ثبت برسانید.

فست فود تی یو

یکی از رستوران هایی که به ارائه فست فود می پردازد، تی یو است. این رستوران در کنار هتل سینگو قرار دارد و برای وعده های ناهار و شام به مهمانان خدمات ارائه می دهد. ظرفیت این رستوران در حدود 80 نفر است.

رستوران ساحلی سینگو

این رستوران در ساحل جنوبی قشم نزدیک هتل سینگو واقع شده است. تمرکز اصلی این رستوران بر روی غذاهای سنتی و محلی جزیره است. اگر شما جز افرادی هستید که خوردن غذاهای محلی منطقه را به خوردن غذاهای دیگر ترجیح می دهید، این رستوران ساحلی مناسب شما است. فضا و دکوراسیون این رستوران سنتی بوده و از تخت های چوبی با قالیچه های و بالشتک ها به جای میز و صندلی استفاده شده است. در هر نقطه یای از رستوران که بنشینید می توانید منظره ای زیبا از دریا را پیش روی خود داشته باشید.

سالن صبحانه خوری

همانطور که گفته شد صبحانه به صورت رایگان در اختیار مسافرینی که در این هتل اقامت داشته اند قرار می گیرد. به همین منظور سالن صبحانه خوری در لابی هتل با ظرفیت 50 نفر ساخته شده است که از ساعت 7 تا 10صبح به خدمت رسانی به مسافرین عزیز مشغول است.

کافی شاپ هتل

اگر شما هم جز افراد کافه گردی هستید که دوست دارید در هر سفر خود تجربه رفتن به کافه های آن شهر را داشته باشDد، کافی شاپ هتل مناسب ترین انتخاب برای شما است. انواع نوشیدنی های خنک و گرم همراه دسرهای خوشمزه در آن سرو می شود که می توانید با خانواده و دوستان خود لحظات دلنشینی را در آنجا بگذرانید. این کافی شاپ دارای ظرفیت 40 نفر است و به صورت 24 ساعته برای خدمت رسانی به مسافرین آماده است.

اتاق کودک

اگر شما همراه کودک و نوزاد خود به این سفر آماده اید، بهتر است بدانید اتاق بازی کودک با امکان نگهداری و مراقبت از کودکان نیز آماده خدمت رسانی به مسافران است. شما می توانید با اقامت در این هتل تفریح و سرگرمی فرزند خود را تامین کنید. اگر برای خرید می خواهید در پاساژ بگردید و بی قراری کودکتان مانع آن می شود، می توانید از تیم آموزش دیده این مجموعه کمک بخواهید تا برای مدتی از کودک شما نگهداری کنند.

فروشگاه و غرفه

در این هتل غرفه صنایع دستی و خوراکی ها وجود دارد که شما می توانید برای خریدن سوغاتی یا یادگاری به آن مراجعه کنید. این فروشگاه دارای وسایل و خوراکی های متنوعی است که شما می توانید با هر سلیقه ای وسیله محبوب خود را پیدا کرده و خریداری نمایید.

سالن همایش

یکی از امکاناتی که این هتل را مناسب سفرهای کاری کرده سالن همایش آن است. این سالن دارای امکانات ویژه ای است که می توانید برای برگزاری جلسات، همایش ها و کنفرانس ها از آنجا استفاده کنید. خدامت و امکاناتی نظیر دستگاه پرینتر، فکس، فتوکپی و غیره نیز که در جلسات لازم می شود در این هتل وجود دارد.

کتابخانه

این هتل امکاناتی برای افراد کتاب خوان نیز در نظر گرفته است و کتابخانه ای با کتاب هایی با سبک و نوع مختلف در آن قرار داده است. شما می توانید کتاب مورد علاقه تان را از کتابخانه امانت گرفته و در لابی یا گوشه ای دنج از ساحل به مطالعه آن بپردازید.

اجاره خودرو

اگر شما بدون خودرو شخصی خود به سفر آمده اید و از انتظار برای آمدن آژانس و هزینه های آن کلافه شده اید، رنت خودرو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با رنت خودرو می توانید دور تا دور جزیره را با خودروهای شیک و لوکس بگردید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید. علاوه بر آن کرایه خودرو آزادی عمل بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز به هر نقطه ای از جزیره که دوست دارید بروید.

تور جزیره هنگام

این هتل خدمات گردشگری و تور زیادی را برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است که می توانید در طول اقامت خود از آن ها نیز بهره مند شوید و تجربه سفر و گردشی دست جمعی را به تجربیات خود اضافه کنید. گشت جزیره هنگام یکی از این موارد است که می توانید با شرکت در آن به بازدید دلفین های آزاد منطقه بروید، همچنین از دیدن سواحل نقره ای و مرجانی لذت ببرید. مواردی همچون بازدید از آکواریوم طبیعی و رفتن به سفره خانه سنتی و بازدید از بقایای کشتی انگلیسی ها از دیگر مواردی است که در طول این تور تجربه خواهید کرد.

گشت جزیره قشم

همان طور که می دانید جزیره قشم به جزایر عجایب هفتگانه معروف است. آیا می دایند این موارد شامل چه مکان هایی هستند؟ آیا دوست دارید در طول یک روز تمامی این اماکن را از نزدیک ببینید؟ برای این منظور می توانید به رزرواسیون هتل مراجعه کرده و اطلاعات کاملی درباره این تور کسب کنید. با شرکت در این گشت و گذار دسته جمعی به مکان هایی همچون دره ستاره ها، جنگل های حرا، غار خربس، روستای برکه خلف، جزایر ناز و غیره می روید که هریک جز این عجایب هفتگانه هستند.

گشت جزیره هرمز

به احتمال زیاد در مورد زیبایی های جزیره هرمز مانند خاک سرخ آن یا گنبدهای نمکی آن اطلاعاتی دارید؛ هتل سینگو اکنون این امکان را برای شما فراهم کرده است که این مکان های زیبای طبیعی را از نزدیک ببینید. تنها کافی است از پرسنل و پذیرش هتل در این مورد سوال کنید تا اطلاعات کاملی در این باره در اختیار شما قرار دهند. از دیگر اماکن دیدنی این جزیره می توان به دره رنگین کمان، معدن خاک سرخ، قلعه پرتغالی ها، موزه فرش خاکی و غیره اشاره کرد. این تور معمولا در تایم صبح برگزار می شود و تا بعد از ظهر به طول می انجامد، پس بهتر است برای شرکت در این تور نصف روز از برنامه سفر خود را خالی بگذارید.

امکانات کودکان هتل سینگو قشم

گشت ویژه قشم

علاوه بر عجایب هفتگانه ای که در بخش های قبلی بررسی کردیم، جزیره قشم دارای مکان های دیدنی بسیار زیبای دیگری است که می توانید به بازدید از آن ها بپردازید. برای شرکت در این گشت ویژه می توانید از بخش پذیرش هتل راهنمایی بگیرید. این بازدید شامل تنگه چاه کوه، کارگاه لنج سازی، جنگل دریایی حرا، بزرگ ترین غار نمکی جهان و بسیاری از مکان های دیگر است.

تور آلاچیق دریایی

یکی دیگر از خدمات ویژه این هتل تور آلاچیق آن است. به احتمال زیاد شما هم تجربه قایق سواری بر روی آب های آزاد را داشته اید؛ اما آیا تا به حال همراه با آلاچیق به گردش آبی مشغول شده اید؟ در این تور دریایی شما در آلاچیق چوبی خود نشسته و بر روی آب های روان به حرکت در می آیید و از میان جنگل های زیبای حرا عبور می کنید. این تور به خودی خود یکی از رویایی ترین تورهای هتل به شمار می رود که با موسیقی زنده جذابیت آن دو چندان می شود.

ساحل سینگو

این مجموعه در نزیدیکی خود ساحلی دارد که انواع امکانات رفاهی و تفریحی آبی در آن موجود هستند. شما می توانید با اقامت در این هتل از این امکانات ویژه نیز بهره مند شوید.

موقعیت مکانی هتل سینگو

این هتل در قلب مراکز خرید درگهان قرار دارد، اگر برای خرید به این جزیره آمده اید هتل سینگو بهترین انتخاب برای شما است. شما می توانید بدون اینکه وسایل و سوغاتی هایی که می خرید را برای مدت زمان طولانی حمل کنید از طبقه پایین هتلتان خریداری کنید و در کسری از دقیقه آن ها را به اتاقتان انتقال دهید. برای رسیدن به مراکز خرید دیگر نیز کافی است فاصله ای ده دقیقه ای را بپیمایید. این هتل در فاصله 90 متری از ساحل دریا قرار دارد و برای شما این امکان را فراهم می کند که در هر ساعتی از شبانه روز از زیبایی دریا لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *